środa, 23 marca 2011

Cytat

Odnośnie cytatu przewodniego, mam fijoła i o tym wiem. Fillc zakręcił mnie totalnie, stał się moją pasją. Życzę,  byście odnaleźli w sobie to coś, co jak wierzę ma każdy z Nas - talent.
     Moja znajomość z filcem zaczęła się dwa lata temu. Zawsze lubiłam robótki ręczne, ale dopiero odkrycie filcu sprawiło, że wpadłam po uszy. Samodzielne próby,często porażki nie zraziły mnie. Wręcz przeciwnie, sprawiły, że zaczęłam szukać ludzi zajmujących się filcowaniem. Spotkałam świetne kobiety,wykonujące różne zawody,  które na spotkanie filcowniczek jadą przez pół Polski. Każde takie spotkanie pozwala mi odkryć nowe możliwości wełny.
         Jak tylko dzieci wrócą ze szkoły postaramy się zaprezentować kilka moich prac. Póki co wracam do pracy nad  płaszczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz