czwartek, 22 grudnia 2011

Świątecznie

Święta są tuż, tuż i nawet niebo sypnęło bielą. Jak większość kobiet w tym tygodniu jestem zafiksowana świętami. Właśnie znalazłam w sieci przepis na ciasto fabrykaprzepisow.pl/przepis/sero-makowiec Mam nadzieję, że będzie dobre. Nie jest to jedyne ciasto jakie upiekę, lubię eksperymentować więc coś jeszcze wymyślę. Boże Narodzenie to dla mnie święta ciasteczkowe, więc upiekłam pierniczki, ciastka orzechowe oraz zakupiłam pyszne ciastka migdałowe w Cukierni z Klonowej www.cukierniazklonowej.pl  
     W grudniu byłam na dwóch świątecznych jarmarkach. W Siedlcach w centrum handlowym Arche zostałam wyrożniona dyplomem za swoje prace. Do Sokołowa Podlaskiego zaprosiła mnie pani Dyrektor Sokołowskiego Ośrodka Kultury. Było bardzo świątecznie, super grał zespół ludowy Sokołowianie.  Cieszę się, że moje prace nadal się podobają i znajdą miejsce pod kilkoma choinkami w te święta.   Mam nadzieję, że obdarowane Panie będą mile zaskoczone. Oto filcowanki z ostatnich tygodni.


Kopertówka  jest ozdobiona kokardą z uroczą broszką retro. 

Szal robiłam z merynosa i jedwabiu w naturalnym kolorze, a następnie  gotowy  ufarbowałam.

Szal zrobiony w technice cobweb. Jest bardzo delikatny i niezwykle elegancki.

Kolejny farbowany już po zrobieniu szal. Nie zamierzałam robić tak intensywnej zieleni, ale farbowanie  nie do końca daje oczywiste efekty i to lubię.

Szal cobweb w innej wersji kolorystycznej.

Trochę Afryki zimą.


Gotowy duży szal  ozdobiłam kwiatami. Właścicielką stała się przemiła pani Maria.
                               




Sernik z makiem o którym pisałam na początku posta jest wyśmienity. 





Życzę wszystkim błogosławionych świąt Bożego Narodzenia, podczas których odnajdziemy w sobie i bliźnich dobroć, życzliwość, nadzieję na lepsze jutro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz